maandag 8 mei 2017

Een echte Orlando dag

Uiteraard waren we erg vroeg wakker. En zo tegen vijf uur heb ik maar de iPad gepakt om de Reisdag blog te tikken. Daarna nog even proberen te slapen maar dat is niet meer gelukt. We zijn daarom maar op gestaan. We rijden naar de Ihop voor een ongezond maar o zo lekker ontbijt. Hier mag dat en zeker de eerste dag vinden wij. Het is fijn om het Disney sign weer te passeren.

Daarna naar walmart supercenter voor wat boodschapjes. Hier vermaken we ons weer een uurtje.

Lekkere muffins in leuke kleurtjes. Waarschijnlijk word je daar heel druk van.

En als je dorst hebt.

We zetten daarna de gps op orlando premium outlets vineland en zorgen dat we de creditcard warm houden.
 We pauzeren met de midnight mint mocha Frappucino van de Starbucks en delen een lemon cake.

Scoren nog wat aankopen en zoeken dan de auto weer op.

We brengen de aankopen naar het hotel en vragen aan de receptie of onze nieuwe kamer gereed is. Met een excuus krijgen we de room key en er word ons verzekerd dat we nu een prima kamer hebben met mooi uitzicht. Nou ze hebben inderdaad hun best gedaan. Hier zijn we helemaal tevreden mee.
Ons hoor je niet meer klagen.

Uitzicht op Disney springs.

Als ik de foto van het zwembad heb genomen bedenken we dat we daar ook heerlijk met een drankje kunnen gaan zitten. Dat hebben we even een poosje volgehouden . Kost overigens geen enkele moeite na dat slenteren in de shopping mall. De voetjes zijn ons dankbaar.
Natuurlijk moeten diezelfde voeten alsnog weer aan het werk want we hebben niet voor niks vakantie. Er zit nog een rondje Disney springs in de planning voor vandaag en al sputteren de voeten tegen,hup hup rusten doen ze maar weer in Nederland.

Waar we twee jaar geleden een groot kruispunt  moesten oversteken , het hotel ligt 750 meter vanaf de ingang dus gaan we lopen, is er nu een nieuwe voetgangers brug naar Disney springs.

Er is zelfs een lift om op de brug te komen. En gemak dient de mens dus die nemen we en even later staan we op marketplace.
Wat is het hier mooi geworden na de grote verbouwing. We zijn er ruim twee uur en hebben nog alles niet gezien.

Coca cola store .

We eten nog wat bij earl of sandwich en houden het dan voor gezien.
De voeten mogen nu echt rusten. Morgen weer een nieuwe dag.

Foto's van de auto.

1. Herkenbaar....heel vroeg wakker worden. Voor mij ook altijd een blogmoment, zeker de eerste dagen! En dan dat eerste Amerikaanse ontbijt....heerlijk!

2. Hoera we hebben jullie gevonden
    Alles weer bijgelezen en ja ook jullie vlucht is goed verlopen
    En ook het Hotel is goed geregeld
    En ja hoor de eerste dag en dan gelijk al tasjes whe love id
    Nog heel veel plezier we kijken uit naar de volgende

3. Dat is nu eens echt een room with a view. Genieten.

4. Dat vroeg wakker worden op de eerste ochtend blijft iedere keer weer een dingetje, maar wel heerlijk om een eerste lange dag in de USAv oor de boeg te hebben. En zoals ik gisteren al zei hebben jullie toch een mooie upgrade gekregen ;-)

De creditcard werkt gelukkig naar behoren dus de eerste tasjes zijn al weer binnen. Disney Springs is inderdaad echt mooi geworden en zie ook dat jullie een 'nice ride' hebben.

Tot morgen !

5. Mooi om jullie te mogen volgen...mooi hotel en goed uitzicht....bah.....ben niet jaloers.