zondag 20 mei 2018

Weer naar huis

De laatste dag en het regent enorm in Washington. Volgens de weerberichten ,die we tijdens het ontbijt  op tv zien, blijft het voorlopig ook zo. En dat in het hele gebied waar wij tijdens onze roadtrip zijn geweest. We hebben dus enorm veel geluk gehad met het mooie weer.

Na het ontbijt pakken we de koffers in en het past allemaal. De mooie poppen die we voor de kleindochter hebben gekocht nemen we mee als handbagage.

We hebben nog een paar uurtjes dus bezoeken wij de mall die dichtbij het hotel ligt. Veel kopen we niet meer alleen wat M&M s voor thuis bij de walmart .Die passen nog prima in de koffer.

We halen de koffers op bij het hotel. Die hadden we daar bij de receptie achter gelaten. En drinken  nog een koffie in de lobby.
Dan word het echt tijd om richting het vliegveld te gaan. In een kwartiertje zijn we bij de rental car return en leveren de Kia in ,de auto die we sinds gisteren hebben in verband met de lekke band. Bonnetje mee en met de shuttle naar het vliegveld.

Daar verloopt alles snel. We hebben tsa-Pre dus tassen hoeven niet leeg en schoenen hoeven niet uit. We zitten dus ook al snel aan de gate, kopen nog een broodje en vermaken ons met de social media.
Boarden gaat snel en dan begint het acht uur zitten. We hebben wat turbulentie onderweg maar verder verloopt de vlucht prima. Na de landing hebben we snel de koffers en rijden met de shuttle naar het hotel waar de auto staat. In twee uurtjes rijden we naar huis. Het zit er op. Tijd voor nieuwe plannen 😀

We hebben genoten. 3800 km gereden en veel gezien en gedaan. De route was naar tevredenheid . Hotels prachtig. We hadden in Myrtle beach een dag extra willen blijven en in Jacksonville een nacht minder. Maar dat zijn de kleine dingen. Beren gezien, wat we erg graag  wilden en waarvoor we naar de great smoky mountains gingen. De natuur is prachtig. De steden zijn leuk. De vlucht met United weer prima. Rechtstreeks vliegen is heerlijk want het duurt al lang genoeg :-) Alamo spreken we nog aan omdat we wel erg lang op afslepen hebben gewacht langs de snelweg. Maar dat was een kleinigheid op een hele reis en kan gebeuren. Het was de vijfde keer USA . We hopen dat er nog meer mag volgen. Nog veel te zien en plannen genoeg !

1. Fijn dat jullie zo hebben genoten. We hebben weer met veel plezier meegelezen!

2. Welkom thuis wij gaan zo boarden
    We hebben genoten van jullie blog

Groet Joke enGerrit

3. Het was weer mooi ...dank voor jullie verslagen.

4. Inmiddels al jullie verslagen gelezen. Geweldig. Wat hebben jullie weer veel gezien/meegemaakt.

Fijn voor de thuisblijvers om jullie reis te kunnen volgen.

Tot de volgende keer in Amerika.. (y)