woensdag 16 mei 2018

Virginia beach

Als Joop onder de douche vandaan komt ziet hij ineens dat we geen schone handdoeken hebben gekregen. We hebben er gisteren toen we op de kamer terug kwamen niet eens op gelet. Je gaat er gewoon van uit dat ze er zijn. Dan maar afdrogen met de mini doekjes die de Amerikanen gebruiken als washandjes. Daar lagen er nog wel drie van. Ik zal dan voor het douchen achter handdoeken aan moeten. Ik wil de house keeping bellen maar kom er dan achter dat de telefoon op de kamer het niet eens doet. En dat vind ik echt niet kunnen. Gezien het feit dat we in een hotel twee jaar terug iets vreselijks hebben mee gemaakt vind ik dat je op zijn minst in nood moet kunnen bellen naar de receptie.

Ik schiet wat kleren aan om naar de receptie te gaan als ik op de gang de house keeping tegen kom. 
Er word natuurlijk meteen excuus aangeboden en er zullen handdoeken voor ons gehaald worden.
Dat duurt echter nogal even en ik ben het zat. Het hotel stond ons al niet helemaal aan. Dus ik besluit me te gaan wassen inplaats van douchen. Iets waar ik helemaal geen liefhebber van ben. Maar we willen ontbijten en weg.

Vlak voordat we naar beneden lopen voor het ontbijt komen ze met de handdoeken aan. 
Maar we hebben ze niet meer nodig nu. Ontbijten en weg wezen. Ik meld bij het uitchecken nog dat de telefoon het niet eens doet op de kamer. Er word weer sorry gezegd maar verder weinig reactie. 
We zetten het van ons af en hup weer door. Dit hotel was iets minder helaas.

 Als we naar de auto lopen voelen we voor het eerst deze vakantie iets van regendruppels. Maar dat is alweer voorbij als we een uur onderweg zijn. We rijden vier uurtjes en zijn weer te vroeg bij het hotel. Het is echter geen probleem.Er zijn een aantal kamers beschikbaar en we mogen kiezen. Eerste , derde of vijfde verdieping. We kiezen zo hoog mogelijk in verband met het uitzicht. Het hotel is mooi en het uitzicht weer prachtig.






We nemen wat te drinken en genieten op het balkon een poosje van het uitzicht.




Dan gaan we ook een stukje wandelen. Het is warm en er staat een stevige wind. 





Terug op de hotelkamer zitten we weer heerlijk op het balkon.
Morgen willen we graag dolfijnen zien. We zien de boot voorbij varen.



 Zo tegen zeven uur frissen we ons op en lopen naar een Italiaans restaurant . 

We blijven staan kijken bij een trouwerij op het strand. 



We eten lekker maar het is natuurlijk weer veel te veel. We nemen nog een lekker toetje mee naar het hotel voor bij de koffie. Maar uiteindelijk hebben we die maar in de koelkast gezet en eten we dat morgen wel op. We zijn hier twee nachten. Morgen uitslapen en genieten van het strand. De weerberichten geven wat minder weer aan. We wachten het maar af daar hebben we toch geen invloed op.

Neptunes waakt en wij gaan lekker slapen.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten