dinsdag 22 april 2014

Restaurants in orlando


Op tv al eens vernomen dat Amerikanen gek zijn op coupons. Oftewel korting en nog eens korting.

En op het Orlando forum zag ik de tip om je aan te melden bij verschillende restaurants voor de nieuwsbrief.
Dit zou je een aantal leuke kortingsbonnen kunnen opleveren.
Nieuwsgierig als ik ben heb ik dat natuurlijk even geprobeerd.

Nou al wat ik had verwacht , maar niet dat mijn mailbox bijna zou ontploffen :-)
Bonnen en nog eens bonnen. Van  gratis voorgerechten tot 20% korting op de gehele rekening.
Dat is wel heel erg leuk. En dan heb ik nog maar een kleine selectie gemaakt van de meest genoemde restaurants door frequente Florida reizigers.

We zullen natuurlijk niet alles gebruiken maar er zitten een aantal hele leuke bij.
Dus dat word genieten !

Zo is het extra leuk om reisverslagen van andere Florida reizigers te lezen. Goede tips !






3 opmerkingen:

  1. Blogs blijven lezen dus........... :-) Véél plezier daarmee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ook wij hebben jullie gevonden en aangemeld we gaan jullie de eerste acht dagen van dichtbij volgen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom Gerrit. Jullie zitten inderdaad dichtbij als wij er zijn :-)
    Want ik lees ook al een poosje jullie blogs. heb er vele tips vanaf gehaald. Geniet nog van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen