zondag 6 april 2014

Eerste keer Orlando

Na veel twijfel toch een blog aangemaakt voor onze Orlando vakantie in Mei. de twijfel werd veroorzaakt door het feit dat ik veronderstel dat we aan het eind van de dag wel zo moe zullen zijn dat het bed meer lokt dan het schrijven voor het blog. Maar veel mensen op het forum lieten al weten dat het bijhouden van een blog ook erg leuk is en een mooie herinnering aan de vakantie.
Dus bij deze toch gestart.

Twee Mei vliegen we met arkefly naar Sanford in Orlando. We dat zijn Joop en Yvonne.
We zijn in Mei 2012 al een eerste keer in Amerika geweest met een rondreis per bus naar .New York,Washington ,Niagara.
Hier hebben we zo van genoten dat we nu voor de tweede keer gaan. Deze keer gekozen voor Orlando. We zijn benieuwd.


3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, je gaat veel plezier beleven hoor met het bloggen. Probeer op internet nog wat meer tips te verkrijgen wat je allemaal kunt doen met blogspot. Er kan zoveel. Kijk maar eens op mijn blog: www.disneylovesseaworld2014.blogspot.com en die van vorig jaar http://disneylovesseaworld.blogspot.nl/ Als je vragen hebt, kun je bij mij terecht hoor. Op het forum heb ik ook een tip geplaatst. Nou ik ga jullie volgen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen